آرشیو شهریور ماه 1401

یادگیری فارکس

چگونه یک روال معاملاتی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد به پتانسیل کامل خود به عنوان یک معامله گر دست پیدا کنید

۵ بازديد
آیا شما هم در تلاش برای یافتن زمانی برای ایجاد یک روال معاملاتی جدی در کنار انجام کار روزانه خود، دنبال کردن سرگرمی‌های خود و گذراندن وقت با دوستان و خانواده هستید؟ تو تنها نیستی. ما از تجربه دست اول می دانیم که فریب دادن تمام تعهدات خود در حالی که تلاش می کنیم تاجر بهتری شویم، سخت است.

ایجاد یک روال معاملاتی بهتر و اینکه بتوانید از زمان محدود خود حداکثر استفاده را ببرید، تفاوت زیادی در معاملات شما خواهد داشت. مشکل اینجاست که 90 درصد از تمام سایت‌های معاملاتی به جای اینکه در مورد چگونگی ایجاد یک روال حرفه‌ای و ساختاریافته پیرامون زندگی شخصی و روزانه‌تان صحبت کنند، فقط بر نحوه انتخاب ورودی‌ها و بحث در مورد جدیدترین شاخص‌ها تمرکز می‌کنند.

اگر تجارت شما می تواند به ساختاری نیاز داشته باشد و اگر می خواهید راهی برای ترکیب همه چیزهایی که در زندگی برای شما مهم هستند پیدا کنید، این مقاله به شما نشان می دهد که چگونه به آن دست یابید.

 
کی وقت داری؟ اولین ارزیابی

اولین و مهمترین چیز این است که حسابرسی از زندگی شخصی خود انجام دهید. در چه زمان هایی سر کار هستید، چه زمانی نمی توانید نمودارهای خود را بررسی کنید و واقعاً چقدر زمان برای معامله در اختیار دارید؟

جدول زیر هفته یک فرد با کار روزانه معمولی را نشان می دهد. اگر شما هم مانند اکثر مردم هستید، 35 تا 50 ساعت در هفته را در محل کار سپری خواهید کرد. احتمالاً بعد از کار نیز به سرگرمی‌هایی (ورزش، دوستان و غیره) مشغول می‌شوید و در آخر هفته استراحت می‌کنید. و اگر چه این یک زندگی پرمشغله به نظر می رسد، اما معمولاً زمان کافی برای کار روی مهارت های معاملاتی خود و یافتن زمانی برای تجارت باقی می گذارد. یک برنامه معمولی از یک فرد معمولی چیزی شبیه به این است. نواحی سفید معمولاً صرف تماشای تلویزیون، بازی کردن یا انجام کارهای «کم‌اهمیت» دیگر می‌شوند. کمی دیگر به آن خواهیم رسید.
رویکرد متناسب با سبک زندگی شما چیست؟

رویکرد معاملاتی شما باید با دقت انتخاب شود. همه سبک‌های معاملاتی برای سبک‌های زندگی مختلف به یک اندازه خوب نیستند و با انتخاب عمدی سبک معاملاتی که به خوبی با زندگی شخصی شما مطابقت دارد، می‌توانید شانس موفقیت را به میزان قابل توجهی افزایش دهید زیرا به احتمال زیاد از روال معاملاتی خود پیروی می‌کنید.
بیشتر بدانید:
تنها سوالی که باید قبل از هر معامله از خود بپرسید

 

گزینه 1: معاملات روزانه

معاملات روزانه به این معنی است که شما در عرض چند ساعت معاملات خود را باز و بسته می کنید. معامله گران روزانه معمولا تایم فریم های پایین تری را معامله می کنند و چندین معامله در روز دارند.

با این حال، معامله گر روزانه بودن به این معنی است که شما باید فعالانه بازارها را زمانی که باز هستند دنبال کنید. به عنوان مثال، یک معامله گر مستقر در ایالات متحده با شغل 9-5 معمولاً در معاملات روزانه بازار ایالات متحده با مشکلاتی روبرو می شود زیرا کار روزانه او همزمان با باز بودن بازار سهام ایالات متحده اتفاق می افتد و بنابراین، او نمی تواند فعالانه آنچه را که وجود دارد دنبال کند. در بازارهای زنده اتفاق می افتد.

با این حال، همان تاجر آمریکایی می‌تواند پس از بازگشت از محل کار، جلسات اروپایی، آسیایی و استرالیایی (یا قسمت‌هایی از آن) را معامله کند.

اینها فقط دو مثال هستند که چگونه در نظر گرفتن منطقه زمانی که در آن هستید و برنامه کاری خود و سپس انتخاب بازار مناسب می تواند به شما در یافتن راه هایی برای ترکیب زندگی شخصی و تجارت کمک کند. برنامه زیر نشان می دهد که چگونه یک معامله گر روزانه می تواند علاوه بر "زندگی عادی" خود، در زمان معاملات نیز جا بیفتد. هنوز جای پیشرفت زیادی وجود دارد. بعداً نحوه استفاده مؤثر از آن را خواهیم دید.
گزینه 2: معاملات نوسانی

معامله‌گران سوئینگ معمولاً در بازه‌های زمانی بالاتر معامله می‌کنند و معاملات را برای چندین روز و گاهی هفته‌ها انجام می‌دهند. بنابراین، معامله گران نوسان اغلب در تمام طول روز جلوی صفحه نمایش خود نمی نشینند، بلکه فقط چند بار در طول روز موقعیت خود را بررسی می کنند.

به این دلایل، ترکیب معاملات نوسانی با یک شغل 9 تا 5 نفره و سایر مسئولیت‌ها آسان‌تر است، زیرا به «زمان نمایش» کمتری نیاز دارید. بنابراین، یک معامله گر نوسانی هر روز صبح به 1 تا 2 ساعت زمان نیاز دارد تا به سر کار برسد تا معاملات خود را بررسی کند، در صورت لزوم موقعیت های خود را تحلیل و مدیریت کند و ایده های خود را برنامه ریزی کند. پس از کار، او همین کار را انجام می دهد: او 2 ساعت وقت صرف می کند تا موقعیت های خود را مرور کند، آنها را تجزیه و تحلیل کند، بازارها را رصد کند، تجزیه و تحلیل انجام دهد و روز معاملاتی بعدی خود را برنامه ریزی کند.
وقتی بازارها تعطیل هستند چه باید کرد؟

این همان چیزی است که سودآور را از معامله گر بازنده جدا می کند. یک معامله گر معمولی که در حال مبارزه است، سکوی خود را عصر جمعه هنگام بسته شدن بازارها تعطیل می کند و سپس صبح دوشنبه آن را دوباره باز می کند. از طرف دیگر، معامله گر حرفه ای و جدی از ارزشی که آخر هفته دارد می داند. وقتی بازارها بسته می شوند، کار واقعی برای یک معامله گر شروع می شود.

من متوجه شدم که بخش شگفت‌انگیزی از آنچه معامله‌گران را برای موفقیت در طول روز آماده می‌کند، همان چیزی است که شب قبل اتفاق افتاده است. - دکتر استین بارگر

هر زمان که بازار بسته است (این برای عصرهای هفته شما نیز به حساب می آید) می توانید بیشترین تفاوت را در معاملات خود ایجاد کنید. یک معامله گر جدی معاملات خود را بررسی می کند، ابزارهایی را که دنبال می کند تجزیه و تحلیل می کند، برنامه معاملاتی خود را می نویسد و به روز می کند، معاملات خود را در ژورنال معاملاتی خود ثبت می کند و خود را برای روز بعد آماده می کند. فقط انجام این کار به مدت 60 تا 90 دقیقه هر شب و پیروی از آنچه که گفتیم، تجارت شما را فراتر از آنچه که فکر می کنید ممکن است تغییر می دهد.
برای آشنایی با اهمیت یک برنامه روزانه ترید روی لینک زیر کلیک کنید:
https://tackletrading.com/tackle-daily-routine/

در آخر هفته ها، باید زمان بیشتری را برای کار بر روی مهارت های معاملاتی خود ببندید، هفته معاملاتی گذشته خود را به طور کامل مرور کنید، یک بار دیگر به ژورنال معاملاتی خود مراجعه کنید و تجزیه و تحلیل عمیقی از ابزارها و بازارهایی که مشاهده می کنید انجام دهید. جدول زیر نشان می دهد که روال هفتگی شما چگونه می تواند باشد.
5 سال آینده خود را پیش بینی کنید. آیا آرزو می کنید ای کاش تلویزیون بیشتری تماشا می کردید یا زمان بیشتری را در بار می گذراندید یا اینکه هر شب 2 ساعت از خود را فدا می کردید ارزش این را داشت که به رویای خود برای تبدیل شدن به یک معامله گر تمام وقت نزدیک شوید و سپس تمام کارهایی را که همیشه آرزویش را داشتید انجام دهید.

 
نمایش زمان

معامله گران اغلب در مورد مفهوم نمایش زمان صحبت می کنند و معتقدند که باید چندین ساعت در روز به نمودارهای خود خیره شوند تا معامله گران بهتری شوند. با این حال، بیشتر معامله‌گران به‌طور تصادفی چارچوب‌های زمانی را ورق می‌زنند تا سیگنال‌های تجاری را جستجو کنند، در فروم‌ها جستجو کنند تا سیستم‌های بهتری پیدا کنند یا با معامله‌گران دیگری که در مورد کاری که انجام می‌دهند کاملاً مشخص نیستند، چت کنند.

تمرین کامل نمی کند. فقط تمرین کامل باعث کامل شدن می شود. - وینس لومباردی

به جای هدر دادن زمان گرانبهای خود، از آن عاقلانه استفاده کنید. کلمه کلیدی تمرین عمدی است. ما شما را به چالش می کشیم تا کاری را که انجام می دادید متوقف کنید و رویکرد جدی تری را اعمال کنید. قبلاً اشاره کردیم که حفظ یک برنامه معاملاتی، بررسی معاملات خود، نگه داشتن یک مجله معاملاتی و پیروی از یک رویکرد ساختاریافته تأثیر چشمگیری بر معاملات شما خواهد داشت. آیا از ندیدن هیچ نتیجه ای خسته شده اید؟ شاید وقت آن رسیده که چیز جدیدی را امتحان کنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره فارکس این مقاله را بخوانید!

تنها سوالی که باید قبل از هر معامله از خود بپرسید

۸ بازديد
"نه، نه یک پست روانشناسی دیگر، من تکنیک های ورودی بیشتری برای معاملات بیشتر می خواهم زیرا استراتژی فعلی من کار نمی کند". حداقل من امیدوارم. آره؟ خوب، خوب، پس هنوز به تو امید هست.

بسیار خوب، بنابراین من در اینجا هیچ چیز پیشگامانه ای به شما نمی گویم، اما روشن می کنم که چرا اینقدر منطقی است که قبل از هر معامله آن سوال خاص را از خود بپرسید و بنابراین، امیدوارم که بتواند شما را متقاعد کند که در نهایت این کار را شروع کنید. . واقعا - جدا. مثلا جدی چون می دانم که این کار را نمی کنی. و حتی اگر هستید، به اندازه کافی تلاش نمی کنید! اکنون من همچنان بر این عقیده‌ام ایستاده‌ام که بسیاری از مسائل روان‌شناختی را می‌توان با کار و تحقیق کامل و سخت حل کرد، اما ... نتیجه شما بسیار افزایش می‌یابد، مشکلات شما کوچک‌تر می‌شود و اگر روانشناسی خود را به دست آورید، زندگی شما بسیار آسان‌تر می‌شود.
بیشتر بدانید:
8 نکته برتر که به شما کمک می کند تا در اولین سال زندگی خود به عنوان یک معامله گر موفق باشید

سوال؟ البته. از خود بپرسید: «آیا – من – احساسی – آن-را– تجارت می کنم؟» قبل از اینکه روی دکمه خرید یا فروش کلیک کنید، از خود بپرسید: "آیا - من - احساسی- آن -را- معامله می کنم؟" آن را با صدای بلند بگویید تا بتوانید آن را بشنوید. یک لحظه صبر کنید، به چک لیست خود نگاه کنید، به صفحه نگاه کنید، به تمام تنظیمات سه گانه A که در گذشته انجام داده اید فکر کنید. به آن نمودار یک تنظیم سه‌گانه A که چاپ کرده‌اید و برای مراجعات بعدی درست در کنار مانیتور خود قرار داده‌اید، نگاه کنید. و سپس، از دل خود بپرسید. «آنجا چطور پیش می‌رود؟ همه شما راحت هستید؟ آیا می‌خواهید یک ثانیه بعد از کلیک روی دکمه خرید یا فروش به من بگویید که این کار درست نیست؟». شما به احتمال زیاد جواب را می دانید. شما فقط نمی خواهید آن را بشنوید زیرا اکنون ساعت ها آنجا نشسته اید، و نمی خواهید حرکت بزرگ بعدی را بعد از از دست دادن دو حرکت قبلی از دست بدهید زیرا تنظیمات درست به نظر نمی رسید. بنابراین شما ماشه را می کشید و BOOM! تو دوباره انجامش دادی. شما یک تنظیم غیربهینه انجام دادید. و به نوعی احساس می کنید که این کاری است که مجبور نبودید انجام دهید. قیمت بر ضد شما می چرخد، و - اگر شما هم مثل من هستید، حداقل تا حدی منضبط هستید - تجارت را با ضرر کوچکی تمام می کنید و اکنون حتی عصبانی تر و بی تاب تر از قبل هستید. اگر به اندازه من "منضبط" نیستید، تا زمانی که به استاپ ضرر شما برسد، از معامله خارج خواهید شد و سپس به خود بگویید "من آن را می دانستم! ».

بله، بله، آنجا بودم، این کار را انجام دادم. همه ما داریم. من هنوز هم گاهی به خاطر قدیم به آنجا می روم، می دانید. f(x)=2^x چون منحنی ارزش سهام ما بعد از مدتی خسته کننده می شود، باید مقداری ادویه اضافه کنیم، از پتانسیل خود تخریبی که همه در خود داریم استفاده کنیم.

اما خب، به کنار شوخی، می‌دانید منظورم چیست، درست است؟ وقتی شروع به متنفر شدن از خود می‌کنید، زیرا می‌دانستید که مطلقاً عاشق این تجارت نیستید و هنوز هم به هر دلیلی وارد عمل می‌شوید. اتفاقاً بیشتر اوقات، ترس از دست دادن فقط همین دلیل است. اما ترس از دست دادن یک حرکت هرگز دلیل موجهی برای حضور در یک معامله نیست!

چگونه جلوی آن را بگیریم؟ خوب، هر بار که می‌خواهم وارد معامله‌ای شوم، از خودم سوال می‌پرسم – اینگونه است که FOMO و یک سری دام‌های روانی دیگر را شکست دادم. با این حال، اگر کل مجموعه ارزش هایی را که پشت آن سوال قرار دارد ندانیم، پرسیدن این سوال از خودمان هیچ ارزش یا تاثیری بر ما ندارد. این سوال برای من واقعاً فقط محرکی است برای بررسی یک مقاله کامل در مغزم در مورد اینکه چرا اگر آن معامله را دوست ندارم، انتقال آن کاملاً خوب است. این مقاله به صورت کوتاه است.

    من 8 ساعت در روز اینجا نشسته ام و 15 ساز تماشا می کنم. هدف من در روز 25 پیپ است که برابر با یک معامله خوب است. این تمام چیزی است که برای رسیدن به تمام آرزوهایم نیاز دارم. خواهد آمد. در بک‌آزمایش‌های من، در 95 درصد روزها، 2 تا 5 راه‌اندازی فوق‌العاده عالی وجود داشت. این موضوع در تست های فوروارد من و در سابقه تاریخی من از معاملات زنده نیز وجود داشت. منتظر آنها باشید، سپس به آنها بکوبید. وقتی آنها را ببینید آنها را خواهید شناخت. این احساس درست خواهد کرد!
حضور در یک تجارت هزینه، زمان و سرمایه احساسی دارد. من می‌خواهم سرحال باشم، می‌خواهم استراحت کنم، می‌خواهم از نظر عاطفی ثبات داشته باشم، و می‌خواهم زمانی که راه‌اندازی تریپل A من در راه است، بزرگترین سرمایه ممکن را داشته باشم. و من مطمئناً نمی‌خواهم یک راه‌اندازی کامل را از دست بدهم، زیرا در یک راه‌اندازی مزخرف گیر کرده‌ام و از دل و جراتم متنفرم.
    هنگامی که من یک راه‌اندازی سه‌گانه A را انجام می‌دهم، دقیقاً می‌دانم چه باید بکنم. من می دانم در قیمت به دنبال چه چیزی باشم، چگونه باید رفتار کند، چگونه نباید، و می دانم وقتی قیمت آنطور که باید عمل نمی کند چگونه واکنش نشان دهم. من همه موارد احتمالی را تحت پوشش دارم، می‌دانم چه زمانی باید از آن خارج شوم، چگونه اجازه بدهم اجرا شود، فقط همه چیز را در مورد آن معامله می‌دانم. قیمت در شهر من است زمانی که من یک معامله سه گانه بازی می کنم. اینجا هیچ چیز نمی تواند مرا شگفت زده کند، هیچ بازی حدس و گمانی در حال انجام نیست. از طرف دیگر، وقتی من یک راه‌اندازی غیربهینه را معامله می‌کنم، نمی‌دانم چه اتفاقی می‌افتد. چه زمانی خارج می شوم، قرائت اندیکاتور به چه معناست، اگر قیمت در حوالی ورودی متوقف شود چه؟ من بلافاصله ناامن می شوم، مستعد اشتباه می شوم. بهترین کار این است که فقط بیرون بیایم، پورسانت ها را برای هیچ چیز بپردازم، دلالم را خوشحال کنم، و یک بار دیگر به خودم فحش بدهم.

    همچنین، هنگام انجام یک معامله غیربهینه، احساس می کنم باید کاری انجام دهم تا آن را بهتر کنم. مثل زمانی است که شما برای یک مسابقه به طور غیربهینه آماده می شوید و درست قبل از شروع آن به شدت عصبی می شوید زیرا می دانید که در طول آماده سازی همه چیز را به آن نداده اید. این همان احساسی است که معامله ای را انجام دهید که دوست ندارید. لعنتی، این یک کابوس است.
    احساسی که هنگام اجرای یک معامله عالی به من دست می دهد، آنقدر خوب است که می خواهم آن را تا جایی که ممکن است تکرار کنم - بدون توجه به نتیجه معامله. و احساسی که هنگام اجرای یک معامله ی مزخرف به من دست می دهد بسیار بد است که می خواهم در صورت امکان همیشه از آن اجتناب کنم. فقط آن را به خود یادآوری کنید و از قبل باید کمک کند.
    هر بار که من یک معامله غیربهینه انجام می دهم، از تمام تلاش و زمانی که برای معامله می گذارم، خودم را فریب می دهم. من اساساً به خودم خیانت می کنم، من برای خودم احترامی قائل نیستم - ممکن است فقط با مشت به صورت خودم بکوبم، همان اثر.

من دوست دارم به شغل تجاری خود مانند موسسه ازدواج نگاه کنم. نرخ طلاق این روزها حدود 50٪ یا احتمالاً بالاتر است، اما اجازه دهید 50٪ را فرض کنیم. دلیلی وجود ندارد که فکر کنم ازدواج من بهتر از ازدواج دیگران پیش خواهد رفت. حالا آن 50% winrate را بگیرید و ببینید هر بار که تقلب می کنید، کاهش می یابد. شما به همسرتان خیانت می کنید، نرخ برنده شدن کاهش می یابد، نرخ طلاق افزایش می یابد. در مورد شغل تجاری شما هم همینطور است. با معاملاتی که دوست ندارید آن را فریب دهید، و یک طلاق فوق العاده سریع از بانک خود دریافت خواهید کرد. یا شاید هم آهسته و دردناک، چه کسی می داند. نکته مشخص شد!

و علاوه بر همه دلایلی که در بالا به شما آوردم، فکر می‌کنم همه ما می‌توانیم موافق باشیم که سرمایه احساسی در معاملات بسیار مهم است، زیرا باعث می‌شود شما را با حداکثر سرعت ممکن به جلو نگه دارید تا هر روز به عنوان یک معامله‌گر پیشرفت کنید. آیا یادگیری و پیشرفت در زمانی که در حال حاضر شکست می‌خورید/کمی برنده می‌شوید آسان‌تر است یا زمانی که شکست می‌خورید؟ در کدام حالت پذیرای شما بیشتر است؟ به من اعتماد کنید، وقتی فقط معاملاتی را شروع کنید که واقعاً آنها را دوست دارید، سریعتر از آنچه فکر می کنید می توانید وضعیت را شکست دهید. و سپس شما فلات می‌زنید، اما در حال حاضر بهتر از 90 درصد مردم هستید، و خوب، این به شما چیزی می‌دهد که با آن کار کنید، درست است؟ در مورد آن فکر کنید. اگر دستور کار شخصی من، که قدم به قدم به شما گفتم، شما را تحت تأثیر قرار نمی دهد، پس باید چیزی را ارائه دهید که برای شخص شما منطقی باشد.

شما باید خود را متقاعد کنید که حرکات از دست رفته اشکالی ندارد، و 8 ساعت نشستن در آنجا و انجام ندادن یک معامله خوب است، و 8 ساعت نشستن در آنجا و سپس انجام معامله، که سپس به بازنده تبدیل می شود، نیز مشکلی ندارد. . چرا؟ زیرا شما یک حرفه ای هستید و حرفه ای ها بدون توجه به شرایط، هر روز از سیستم خود پیروی می کنند. وقتی سیستم شما سیگنالی می‌دهد و شما آن را احساس می‌کنید و دوستش دارید و همه چیز سر جای خود قرار می‌گیرد، بدون تردید ماشه را می‌کشید - خوب می‌دانید که ممکن است به یک بازنده تبدیل شود - و همچنان خوشحال خواهید بود زیرا به تازگی یک عملکرد عالی را اجرا کرده‌اید. ورود اکنون همه چیز در مورد خروج و مدیریت است، البته. توصیه من؟ تا زمانی که دلیل ورود شما به معامله ناپدید نشد، در معامله بمانید. به دنبال دلایلی برای ماندن در معامله در صورت مثبت بودن، و دلایلی برای خروج در زمانی که منفی است، باشید، به خوبی انجام خواهید داد.

همچنین، بسیاری از معامله‌گران - از جمله تعداد کمی که من بسیار به آنها احترام می‌گذارم - می‌گویند که معاملاتی که سخت‌ترین آنها را به دست می‌آورند، اغلب بهترین هستند، و من هرگز این نقل قول را کاملاً درک نکردم. وقتی سیگنالی را می‌بینم و آن سیگنال با الگوی مشکوک به نظر می‌رسد، اما در گذشته کار می‌کرده است، دیگر اهمیتی نمی‌دهم که آیا قیمت برای اصلاح به نظر می‌رسد یا هر چیز دیگری. من می دانم چه چیزی را دوست دارم و می دانم قلبم به من چه می گوید، اما شاید این فقط من باشم. به‌عنوان یک معامله‌گر روند/تحرک و گاهی اوقات شکست‌خورده، اغلب وارد معاملاتی می‌شوم که به نظر می‌رسد قیمت می‌خواهد هر ثانیه قبل از اینکه فقط چند لحظه پس از ورود من بالا یا پایین شود، بازگردد. بله، در ابتدا کشیدن ماشه سخت بود. اما بعد الگو را شناختم و شروع به دوست داشتن آن کردم. حالا من آن را دوست دارم! و من چیزی جز عشق به معاملات سه گانه ام نداشتم.

امیدوارم توضیحات من بتواند سرانجام شما را از FOMO و ناامنی شما درمان کند. از خودم بپرسم "آیا من آن تجارت را دوست دارم؟" همه این احساسات، این بحث‌ها را مطرح می‌کند و همه دلایل منطقی و منطقی برای منتظر ماندن برای چیز بهتر را به من یادآوری می‌کند، زیرا اگر فقط کمی بیشتر صبر کنم همیشه چیز بهتری وجود خواهد داشت. از قضا، بازار اغلب برای ساعت‌ها سیگنالی را ارائه نمی‌کند و سپس چند سیگنال بد یا متوسط ​​را ارائه می‌کند که سعی می‌کند من را به دام بیاندازد، قبل از اینکه در نهایت یک سیگنال خوب ارائه کند. این الگویی است که من در طول سال ها به عنوان یک معامله گر روزانه مشاهده کردم. نگفتن اینکه توطئه ای در حال انجام است یا چیزی شبیه به آن وجود دارد، اما یادآوری این واقعیت به من کمک زیادی به دور ماندن از آن چند "تکانی" اولیه می کند. و باز هم، من پشتیبان آماری عملکرد تاریخی خود را دارم که خیلی خیلی اوقات به خودم یادآوری می کنم تا در مسیر باقی بمانم.

همچنین، در مورد تمام مواقعی که سعی کردم از بازار پیشی بگیرم چطور؟ این هیچ وقت برای من به این خوبی تمام نشد - نه برای شما، درست است؟ انتظار برای بهترین معامله ممکن در آنجا به سادگی منطقی ترین کار برای منحنی ارزش سهام، برای سلامت عقل و بهبود کیفیت زندگی شما به طور کلی است. انجام ندادن این کار غیرمنطقی ترین کار است و ما نمی خواهیم غیرمنطقی باشیم، اینطور نیست؟ بنابراین، لطفاً، اگر تجارتی را دوست ندارید، آن را قبول نکنید. و اگر پس از خواندن همه این موارد، باز هم نمی‌توانید خود را مجبور به انجام این کار کنید، پس کسی را با 10 دلار در ساعت استخدام کنید و اجازه دهید هر بار که معامله‌ای غیربهینه انجام می‌دهید، به صورت شما سیلی بزند. هک، من حتی این کار را به صورت رایگان انجام می دهم، من همه برای خیریه هستم. فقط یک مرد واقعاً خوب با سیلی های زیادی برای دادن.
قبل از اینکه تجارت بعدی خود را انجام دهید، این 10 سوال را از خود بپرسید روی لینک  زیر کلیک کنید:
https://www.learntotradethemarket.com/forex-trading-strategies/place-trade-ask-10-questions

8 نکته برتر که به شما کمک می کند تا در اولین سال زندگی خود به عنوان یک معامله گر موفق باشید

۷ بازديد
ما از آن استفاده نمی کنیم زیرا از تجربیات خود و کارمان با صدها معامله گر می دانیم که تجارت بسیار سخت و چالش برانگیز است. جای تعجب نیست که تجزیه و تحلیل داده های کارگزاری تأیید کرد که 40٪ از معامله گران پس از 1 ماه ترک می کنند و تنها 7٪ هنوز پس از 5 سال فعال هستند.

اما چرا اینقدر سخت است و چه چیزی باعث می شود معامله گران تا این حد با مشکل مواجه شوند؟ ما در طول برنامه خود با بسیاری از معامله گران صحبت کرده ایم و یک موضوع مشترک در بین همه آنها وجود دارد که باید دیده شود. دلیل اینکه بسیاری از معامله گران خیلی زود تسلیم می شوند و نتایجی را که به دنبال آن هستند نمی بینند را می توان در 9 اصل خلاصه کرد. نکات زیر به شما کمک می کند تا درک کنید که برای بقای اولین سال (سال های) خود به عنوان یک معامله گر چه چیزی لازم است و همچنین چگونه راه را برای یک آینده تجاری عالی هموار کنید.
بیشتر بدانید:
تمرین، مهارت و عملکرد در معاملات - 6 نکته برای نتایج بهتر

 
شماره 1 از انتظارات غیر واقعی اجتناب کنید

اولین سوالی که معامله گران همیشه می پرسند این است که "چه مدت طول می کشد تا سودآور شود؟" و این سؤال بسیار اشتباهی است - هنگام شروع کار. بله، ممکن است ظرف چند سال به یک معامله گر سودآور تبدیل شوید، اما احتمال اینکه قبل از آن (چندین) حساب معاملاتی را از دست بدهید، بسیار بیشتر است. بنابراین، باید از خود بپرسید "چگونه نمی توانم تمام پولم را از دست ندهم؟"

اگرچه خوب به نظر نمی رسد و ممکن است برای برخی از شما ناامید کننده باشد، اما مهم است که بدانید در اولین سال (سال های) خود به عنوان یک معامله گر، پول زیادی به دست نخواهید آورد. اگر بتوانید در حد سربه سر معامله کنید و پولی از دست ندهید، در حال حاضر از 99 درصد کل معامله گران بهتر هستید و شروعی عالی دارید.
هنگام شروع کار، باید روی از دست ندادن تمام پول خود تمرکز کنید تا بتوانید به تجارت و یادگیری ادامه دهید. شروع با انتظارات اشتباه به سرعت منجر به ناامیدی، تجارت بد، اهرم بیش از حد و در نهایت ترک می شود. مطمئن شوید که به هر قیمتی از آن اجتناب کنید.

 
شماره 2 روی چیزهای درست تمرکز کنید

پس اگر قرار نیست پولی در بیاوری، آن سال اول چه کار می کنی؟! اولین قدم های یک معامله گر شامل آشنایی با بازار و پویایی بازار است، شما باید به دنبال یک مربی مناسب باشید (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد) و تا آنجا که می توانید شروع به مطالعه کنید.

شما باید یک روش یا رویکرد را انتخاب کنید و تمام تمرکز خود را بر روی آن یک رویکرد متمرکز کنید. در طول حرفه تجارت خود به احتمال زیاد از چندین سیستم عبور خواهید کرد و چیزهای مختلفی را امتحان خواهید کرد، که طبیعی است، اما باید از "پرش سیستم" مکرر و تغییر رویکرد خود هر ماه دوری کنید.

 

ایجاد طرز فکر صحیح و دوری از قمار و وعده های پولدار شدن سریع بسیار مهم است. روی پول درآوردن تمرکز نکنید، روی ایجاد یک روال خوب تمرکز کنید و تا آنجا که می توانید در مورد روش ONE یاد بگیرید.
شماره 3 آیا باید حساب تجارت دمو داشته باشید؟

معاملات نسخه ی نمایشی جایگاه خود را دارد و مطمئناً به معامله گران توصیه می شود. گذراندن چند ماه اول خود برای نسخه ی نمایشی و/یا نرم افزار بک تست برای آشنایی با نحوه عملکرد مکانیک معاملات و پویایی بازار ضروری است.

با این حال، ماندن بیش از حد در دمو می تواند تأثیر منفی داشته باشد. معاملات نسخه ی نمایشی جنبه احساسی معامله را از بین می برد و به شما یاد نمی دهد که چگونه فشار واقعی پول را مدیریت کنید. راه اندازی یک حساب معاملاتی زنده کوچک (کوچک!) و خیس کردن پاهای خود یک راه عالی برای تمرین است. فقط مراقب باشید وقتی حساب معاملاتی شما خیلی کوچک است، قمار را شروع نکنید.
برای آشنایی با 10 قانون برتر برای تجارت موفق روی لینک زیر کلیک کنید:
https://www.investopedia.com/articles/trading/10/top-ten-rules-for-trading.asp

 
شماره 4 یک کتاب بازی بسازید

ما به طور خلاصه به پرش سیستم اشاره کرده ایم و مهم است که از این رفتار و طرز فکر وحشتناک اجتناب کنیم. حداقل باید 6 تا 9 ماه قبل از تغییر کامل روش معاملاتی خود را در نظر بگیرید.

همچنین، واقعاً سعی کنید ابزارها و مفاهیمی که استفاده می کنید را درک کنید. اکثر معامله گران از اندیکاتورها یا روش های معاملاتی استفاده می کنند و به طور کامل نمی دانند که چه کاری انجام می دهند. اگر می خواهید یک معامله گر حرفه ای، سودآور و تمام وقت شوید، باید واقعاً حرفه خود را یاد بگیرید و عمیقاً حفاری کنید.

یک کتاب بازی بگیرید و از تنظیمات مشابه عکس بگیرید، یادداشت برداری کنید و همان تنظیمات را بی وقفه مطالعه کنید. با گذشت زمان، شباهت ها و الگوها را پیدا خواهید کرد و بنابراین دانش خود را ایجاد خواهید کرد. تجارت، به ویژه در هنگام استفاده از تحلیل تکنیکال، یک بازی تشخیص الگو است.

اکثر معامله گران ابتدا به دنبال نتایج ثابت هستند. این روش کار نمی کند. ابتدا باید یک رویکرد ثابت داشته باشید، سپس می توانید نتایج ثابتی داشته باشید. روش معاملاتی خود را همیشه تغییر ندهید!

 
شماره 6 با تجارت مانند یک تجارت رفتار کنید

این یک عبارت مورد سوء استفاده است زیرا مردم بدون اینکه واقعاً معنی آن را بفهمند آن را دور می زنند. برای ما، به این معنی است که شما باید تجارت را جدی بگیرید. در اینجا چیزی است که لازم است:

    برنامه های معاملاتی را بنویسید و هفته معاملاتی خود را پیشاپیش برنامه ریزی کنید و بازارهای خود را تجزیه و تحلیل کنید
    چک لیستی ایجاد کنید که قبل از ورود به معامله با آن مشورت کنید. چک لیست حاوی قوانین معاملاتی شماست
    تمام معاملات خود را در ژورنال معاملاتی خود وارد کنید
    پس از اتمام، تمام معاملات خود را مرور کنید تا به درک عمیقی از نقاط قوت و ضعف خود برسید
شماره 7 پیدا کردن یک مربی

مربیان عالی هستند، اما می توانند کاملا برعکس باشند. شارلاتان های زیادی در آنجا وجود دارند که در مورد پول آسان و سریع قول می دهند. ادعاهایی در مورد دوبرابر کردن حساب خود سال به سال، معامله 2 ساعت در روز و ایجاد "قتل" یا سایر ادعاهای خیلی خوب تا واقعی همیشه اینطور هستند - به سادگی درست نیستند.

برای چه چیزی به مربی نیاز دارید؟

تقریباً همه معامله گران سودآور سیستمی را که به نوعی خودشان توسعه داده اند - حداقل تا حدی - معامله می کنند. یک سیستم معاملاتی چیزی بسیار شخصی است و باید با شخصیت و شخصیت شما مطابقت داشته باشد. بنابراین، به دنبال مربی ای نباشید که وعده "بهترین بازده" را می دهد، بلکه به دنبال فردی باشید که بتواند به طور کلی به شما در مورد تجارت آموزش دهد. کسی که طرز فکر شما را می سازد، در مورد روانشناسی تجارت، مفهوم بلندمدت تجارت صحبت می کند، به شما کمک می کند از مشکلات رایج اجتناب کنید و شما را برای سفر آماده می کند.

یک مربی را برای ارائه دهنده سیگنال یا فقط شخصی که سیستمی را از او می خرید اشتباه نگیرید، بلکه شخصی که می توانید با او ارتباط برقرار کنید و فعالانه به شما کمک می کند معامله گر بهتری شوید.

علاوه بر داشتن یک مربی، چند کار دیگر وجود دارد که می توانید برای بهبود انجام دهید. کتاب های معاملاتی فوق العاده ای وجود دارد که توسط بهترین معامله گران تمام دوران نوشته شده است. شما می توانید بهترین آنها را با چند دلار انتخاب کنید و از اشتباهات آنها درس بگیرید.

بدیهی است که اگر می‌خواهید پیشرفت کنید و بهتر شوید، ثبت معاملات خود در یک ژورنال معاملاتی نیز ضروری است. اگر معاملات و رفتار معاملاتی گذشته خود را تجزیه و تحلیل نمی کنید، چگونه می توانید پیشرفت کنید؟

 
شماره 8 محافظت از سرمایه

بسیاری از معامله گران جدید به راحتی می سوزند زیرا نتایجی را که دنبال می کردند (انتظارات غیرواقعی) نمی بینند یا آنقدر پول از دست می دهند که نمی توانند افزایش دهند.

ماندن در بازی به اندازه کافی برای ساخت آن چالش واقعی برای معامله گران جدیدتر است. رایت کردن از طریق حساب پشت سر هم برای شما انبوهی از سرمایه عاطفی را به همراه خواهد داشت و در نهایت به سادگی تسلیم خواهید شد.

درک این موضوع بسیار مهم است که این یک چیز بلندمدت است و باید مطمئن شوید که به اندازه کافی زنده بمانید تا تا جایی که می توانید یاد بگیرید.

و فراموش نکنید که از این روند لذت ببرید!
برای شرکت در دوره آموزش رایگان فارکس این صفحه را ببینید!

تمرین، مهارت و عملکرد در معاملات - 6 نکته برای نتایج بهتر

۸ بازديد

یادگیری از طریق انجام عملاً در معاملات و اجرای معاملات به تنهایی یا ورق زدن تصادفی بازه های زمانی و خیره شدن به نمودارها در طول روز تفاوتی ایجاد نمی کند.

خوشبختانه، چند چیز بسیار خاص وجود دارد که می تواند به معامله گران کمک کند تا مهارت های خود را به سرعت و بسیار هدفمند بهبود بخشند.
بیشتر بدانید:

پنج دلیل که معامله گران موفق مدیتیشن می کنند


 
تمرین، عملکرد متخصص و تجارت

ابتدا، بیایید آنچه را که تحقیقات در مورد عملکرد و عملکرد متخصص کشف کرده است و نحوه تجارت در اینجا مرور کنیم. 5 اکتشاف و اظهارات زیر از مجله "تأثیر تجربه و تمرین عمدی بر توسعه عملکرد متخصص برتر" توسط K. Anders Ericsson استخراج شده است و ما آنها را در زمینه تجارت قرار می دهیم.

 

1) تمرین برای بهبود جنبه های خاص عملکرد به گونه ای طراحی شده است که اطمینان حاصل شود که تغییرات به دست آمده را می توان با موفقیت اندازه گیری کرد.

در معاملات: بهتر شدن و بهبود بخشیدن به برخی از زمینه های تجارت شما به دلیل تمرین باید تأثیر قابل اندازه گیری بر عملکرد فرد داشته باشد. بدون ردیابی عملکرد، تعیین کمیت تأثیر عمل یا اینکه آیا اصلاً تأثیری دارد، ممکن نیست.

 

2) چالش اصلی برای دستیابی به عملکرد سطح متخصص، ایجاد تغییرات خاص با ثبات است که اجازه می دهد عملکرد به طور تدریجی بهبود یابد.

در معاملات: لازم نیست فوراً از 0 به 100 بروید. کلید موفقیت بلندمدت، بهبودهای کوتاه مدت مداوم و پایدار است. تنظیمات و ترفندهای کوچک می توانند به سرعت اضافه شوند، حتی اگر نتایج کوتاه مدت چندان هیجان انگیز نباشند.

 

3) هنگامی که عملکرد متخصص را با میانجیگری سیستم های پیچیده یکپارچه نمایش برای برنامه ریزی، تجزیه و تحلیل، اجرا و نظارت بر عملکرد تصور کنیم، روشن می شود که کسب آن نیازمند یک رویکرد سیستماتیک و آگاهانه است.

در معاملات: چگونه به معاملات خود نزدیک می شوید؟ همانطور که در سراسر این مقاله خواهیم دید، یک رویکرد ساختاریافته و تحلیلی موثرترین راه برای بهبود به عنوان یک معامله گر است. هر روز، برنامه معاملاتی خود را بنویسید، روال مشابهی را دنبال کنید، معاملات خود را پس از وقوع تجزیه و تحلیل کنید و آنها را در ژورنال خود وارد کنید. ثبات، تلاش و توجه به جزئیات از ویژگی های کلیدی تمرین موثر هستند.

 

4) دیکین و کوبلی (2003) در تحقیقات خود در مورد ورزش دریافتند که اسکیت بازان بخش قابل توجهی از زمان تمرین محدود خود را به جای کار بر روی ترکیب هایی که هنوز تسلط ندارند، صرف ترکیبات پرشی می کنند که قبلاً تسلط یافته اند. جایی که بیشترین فضا برای پیشرفت وجود دارد.

در تجارت: سعی نکنید چرخ را دوباره اختراع کنید. روی چیزی که قبلاً در آن مهارت دارید تمرکز کنید و در این زمینه پیشرفت کنید. اگر یک تکنسین شایسته هستید، ناگهان شروع به یادگیری در مورد تجزیه و تحلیل بنیادی نکنید. به یک رویکرد پایبند باشید، قبل از کاوش در زمینه های دیگر، اصول اولیه را بیاموزید و تسلط پیدا کنید، اگر هنوز متوجه شدید که به آن نیاز دارید.

5) تأثیرات تجربه صرف با تأثیرات تمرین عمدی که در آن افراد بر تلاش فعالانه برای فراتر از توانایی های فعلی خود تمرکز می کنند بسیار متفاوت است.

در تجارت: فقط خیره شدن به نمودارهای خود و به دست آوردن «زمان صفحه» تنها تأثیر محدودی خواهد داشت. به جای ورق زدن بی‌هدف ابزارهای معاملاتی یا بازه‌های زمانی جستجو برای سیگنال‌های ورودی، از یک رویکرد ساختاریافته و تحلیلی پیروی کنید که اثری قابل اندازه‌گیری داشته باشد.

 
مهارت های معاملاتی و تبدیل شدن به یک معامله گر بهتر

برای پیشرفت به عنوان یک معامله گر، باید روی مهارت ها و ویژگی های خود کار کنید و روی صرف انرژی خود تمرکز کنید که تأثیر مثبتی بر تجارت شما خواهد داشت. ویژگی ها و مهارت های زیر برای توسعه یک معامله گر ضروری است.

 

انضباط


نظم و انضباط در تجارت جنبه های مختلفی را در بر می گیرد. اول، شما باید منظم باشید تا قوانین خود را دنبال کنید. تصمیمات زودهنگام و تکانشی که در آن یک معامله گر قوانین معاملاتی خود را نقض می کند یک قاتل عملکرد بسیار بزرگ است. دوم، شما به نظم و انضباط نیاز دارید تا به طور منظم یک برنامه معاملاتی برای روزهای معاملاتی آینده بنویسید و به اندازه کافی نظم و انضباط داشته باشید تا همه معاملات خود را پس از آن ثبت کنید.

همچنین، به طور کلی به زندگی خود نگاه کنید و تمرین نظم و انضباط را به دور از نمودارها شروع کنید. اثرات سینرژی نیز می تواند در اینجا کمک کند.

 

صبر

دانستن اینکه چه زمانی نباید معامله کنید، اغلب مهمتر از یافتن بهترین معامله بعدی است، به خصوص برای معامله گران جدید.

چیزی که بهترین معامله‌گران را متمایز می‌کند این است که آنها درک بسیار نزدیکی از روش معاملاتی خود دارند و می‌دانند چه زمانی نباید معامله کنند، از سوی دیگر، آماتورها همیشه در تلاش هستند تا در یک معامله فشرده شوند.

 

تمرکز


روز معاملاتی شما چگونه به نظر می رسد؟ آیا هنگام تماشای تلویزیون، مرور وب و گپ زدن با افراد دیگر به‌طور تصادفی بازه‌های زمانی و ابزارهای مختلف را ورق می‌زنید، سیگنال‌های ورودی را جستجو می‌کنید؟ معامله گری یک فعالیت با عملکرد بالا است و نمی توانید انتظار داشته باشید که از بازار بهتر عمل کنید در حالی که معامله را صرفاً یک سرگرمی می دانید. در حین تجارت، کار دیگری انجام ندهید! به طور انحصاری روی نمودارها و روال خود تمرکز کنید.

 

استقلال

اگر به دنبال نظرات افراد دیگر برای توجیه تصمیمات تجاری هستید، موفقیت بلندمدت در تجارت بسیار دور است. مهم است که معامله گران تصمیمات خود را به طور مستقل و مستقل اتخاذ کنند. سیستم معاملاتی شما باید چارچوبی را برای تمام تصمیمات معاملاتی فراهم کند و شما باید به صورت مذهبی از آن پیروی کنید.

 

برنامه ریزی

به طور مختصر به آن اشاره کردیم و دوباره به آن اشاره می کنیم. برنامه ریزی معاملات خود از قبل مهم است. یک معامله گر باید نظم و انضباط را برای نوشتن یک برنامه معاملاتی ساختاریافته قبل از باز شدن بازارها ایجاد کند، بفهمد که در آن روز چه انتظاری دارید و چه کاری می خواهید انجام دهید. اگر ناآماده به رایانه معاملاتی خود رسیدید، کار لازم را انجام نداده اید.

 

نگهداری سوابق

همراه با یک برنامه معاملاتی، یک مجله تجاری ابزار شماره 1 برای توسعه مهارت های معاملاتی است. اگر کارهایی را که انجام داده اید پیگیری نکنید، غیرممکن است که بدانید برای بهتر شدن چه چیزی را تغییر دهید. نگه داشتن یک ژورنال معاملاتی مستلزم تلاش و نظم است، اما این همان چیزی است که توسعه مهارت ها و تمرین انجام می شود.

 

صداقت و مسئولیت پذیری

این ما را به آخرین و نادیده گرفته ترین ویژگی می رساند. آماتورها و معامله گران دائماً بازنده تا آنجا دچار توهم هستند که شکست های مکرر خود را به ناکارآمدی بازار یا شرایط غیرمنصفانه و غیرقابل پیش بینی نسبت می دهند. آنها نمی بینند که اقدامات و تصمیمات خود باعث از دست دادن پول آنها می شود.

ردیابی معاملات و عملکرد خود در یک مجله تجاری تمام ذهنیت ها را از بین می برد و شما را با حقایق سخت مواجه می کند. تنها در صورتی که یک معامله گر کاملاً سرخورده عمل کند و مسئولیت کامل تمام نتایج خود را بپذیرد، می تواند مهارت های خود را توسعه و بهبود بخشد.

نتیجه گیری: موفقیت تجاری خود را برنامه ریزی کنید

تبدیل شدن به یک معامله گر سودآور یک اتفاق تصادفی نیست - به زمان، تلاش و رعایت اصول خاصی نیاز دارد. در هر حرفه و زمینه ای، توسعه مهارت ها مستلزم تمرین سنجیده است و تجارت هم تفاوتی ندارد.

برای اینکه بدانید چطور تمرین یک عملکرد معاملاتی عالی را ایجاد می کند روی لینک زیر کلیک کنید:

https://the5ers.com/trading-performance-practice-makes-perfect/

پنج دلیل که معامله گران موفق مدیتیشن می کنند

۷ بازديد
دنیای پر نوسان بازارهای مالی می تواند برای معامله گران نگران کننده باشد. کسانی که قادر به شکم بالا و پایین نیستند ممکن است در نهایت با زخم های تاول دار مواجه شوند.

معامله گران ممکن است بخواهند مدیتیشن را برای جلوگیری از هزینه های پرهزینه پزشکی و درمانی در نظر بگیرند. رایگان است، فقط چند دقیقه در روز طول می کشد، و می تواند مزایای سلامتی فوق العاده ای را ارائه دهد.

در واقع، تحقیقات دانشگاه براون نشان می دهد که مدیتیشن می تواند به شما در مدیریت درد مزمن و افسردگی کمک کند. کنترل بهتری بر ریتم آلفای قشر حسی را امکان پذیر می کند. به گفته محققان، این به تنظیم چگونگی پردازش و فیلتر کردن احساسات توسط مغز کمک می کند.
بیشتر بدانید:
5 نکته در مورد نحوه تجارت در فارکس اگر شاغل هستید

در اینجا پنج دلیل برای مدیتیشن معامله گران موفق آورده شده است:
وارد منطقه تجاری شوید

اگر شما یک معامله گر باتجربه هستید، احتمالاً در حال حاضر یک برنامه تجاری تثبیت شده دارید. شما همچنین احتمالاً یک مجله تجاری نگه داشته اید.

با این حال، اگر از نظر ذهنی آماده نباشید، تمام آمادگی استراتژیک هیچ معنایی نخواهد داشت. باید طرز فکر درستی ایجاد کنید و وارد منطقه شوید.

مدیتیشن با پاکسازی ذهن شما از حواس‌پرتی‌های ناخواسته به شما کمک می‌کند تا به آنجا برسید. به یاد داشته باشید که تنها 10 درصد از معاملات مربوط به زیرکی فنی است. بقیه در مورد هوش هیجانی است. وقتی هرج و مرج در بازارها به وجود می آید، نمی خواهید خونسردی خود را از دست بدهید.

مدیتیشن ابزار قدرتمندی است که به شما کمک می‌کند تعادل بین ذهن و بدن را پیدا کنید و به شما کمک می‌کند وارد منطقه تجاری مناسب شوید.
در این مورد مدیتیشن کنید

اگر می توانید، صبح که سرحال و بیدار هستید مدیتیشن کنید. در غیر این صورت، متعهد شوید که این کار را در همان زمان و در همان مکان انجام دهید، تا به یک روال عادی روزانه تبدیل شود.
بگذار برود، بگذار برود

هنگامی که وارد منطقه شدید، باید بتوانید حتی پس از یک روز بد در بازار بیرون بیایید.

هیچ تاجری کامل نیست. اشتباهاتی مرتکب خواهند شد، به خصوص اگر تازه شروع کرده اید. حتی بهترین معامله‌گران نیز در این مسیر متحمل ضرر خواهند شد.

بلعیدن آنها ممکن است سخت باشد و اگر اجازه داده شود که چرک شود، می تواند روی اعتماد به نفس شما تأثیر بگذارد. اگر اجازه دهید اضطراب ایجاد شود، ممکن است اشتباهات بیشتری مرتکب شوید و از استراتژی معاملاتی خود دور شوید.

مدیتیشن می تواند اعصاب شما را آرام کند و همه چیز را در چشم انداز نگه دارد. وقتی هر روز زمانی را برای جمع‌بندی مجدد و تمرکز مجدد اختصاص می‌دهید، می‌توانید از نظر احساسی آماده باشید تا تصمیمات تجاری واضح‌تری بگیرید.

این شما را تشویق می کند تا فکر کنید و هر روز را با نگاهی تازه شروع کنید. آن وقت بهتر متوجه خواهید شد که برای ادامه مسیر چه کاری باید انجام دهید.
در این مورد مدیتیشن کنید

موقعیتی را پیدا کنید که بیشترین راحتی را به شما بدهد. اگر این کار باعث گرفتگی عضلانی شما می شود، نیازی به نشستن روی پاهای ضربدری یا در وضعیت نیلوفر آبی ندارید.
روی جایزه بزرگنمایی کنید

همانطور که محیط معاملات رقابتی تر و پیچیده تر می شود، معامله گران می توانند تمرکز خود را با مشکل مواجه کنند.

تمرکز برای معامله گران حیاتی است و برای جلوگیری از خطا ضروری است.

از آنجایی که مدیتیشن به شما کمک می کند تا سرتان را از آشفتگی های غیرضروری پاک کنید، به شما این امکان را می دهد که تمرکز کنید و چشم خود را روی هدف نگه دارید.

ذهن شما را از هرج و مرج خالی می کند و هرگونه درگیری داخلی را حل می کند. تنها زمانی که بتوانید سر خود را از چنین مبارزاتی پاک کنید، می توانید به وضوح به سمت اهداف خود حرکت کنید.
در این مورد مدیتیشن کنید

نیازی نیست ساعت ها مدیتیشن کنید. حتی پنج یا 10 دقیقه در روز می تواند کمک زیادی به کاهش استرس شما کند.
آرام بمان و ادامه بده

کسانی که مدیتیشن می کنند متوجه شده اند که این به مدیریت سطح استرس و اضطراب آنها کمک می کند.

مطالعات نشان می دهد که فقط 20 دقیقه مراقبه تمرکز حواس و تسکین اضطراب همبستگی وجود دارد و اضطراب را تا 22 درصد کاهش می دهد.

این می تواند در دنیای معاملاتی بسیار پر استرس، که در آن هر افت بازار قلب ها را به تپش می اندازد، ضروری باشد.

معامله گران مشتاق با قانون اساسی ضعیف ممکن است بخواهند قبل از اینکه پولی را که به سختی به دست آورده اند شروع کنند با یک حساب آزمایشی شروع کنند.
برای پاسخ به این سوال که آیا مدیتیشن می تواند ما را به معامله گران بهتر تبدیل کند؟ روی لینک زیر کلیک کنید:
https://www.forbes.com/sites/brettsteenbarger/2020/05/26/can-meditation-make-us-better-traders-and-investors/?sh=45e169556ff2


در این مورد مدیتیشن کنید

اجازه دهید ذهن آگاهی که در طول مدیتیشن پرورش داده اید به کار بعدی شما منتقل شود. تمرکز واضحی روی کارهایی که باید بعدا انجام دهید، داشته باشید، خواه وارد شدن به کف معاملاتی یا دوش گرفتن.
تندرست باشید

مدیتیشن به شما کمک می کند تا وضعیت ذهنی خود را کنترل کنید، بنابراین می توانید اطلاعات غیر ضروری را فیلتر کنید. سپس بهتر می توانید بر روی آنچه که باید در بهترین چارچوب فکری خود برای تجارت باشید تمرکز کنید.

مدیتیشن ذهن آگاهی تمرکز شما را افزایش می دهد و توانایی شما را برای درک موقعیت افزایش می دهد. صبر شما را افزایش می دهد و شما را قادر می سازد خارج از چارچوب فکر کنید.

مهمتر از آن، با تمرکز بر مثبت بودن و کاهش افکار ناسالم، مدیتیشن شما را در وضعیت بهتری برای مقابله با نوسانات بازار سهام قرار می دهد.

به طور خلاصه، شما را از بروز یک فروپاشی ذهنی پس از یک روز پر استرس معامله باز می دارد.
در این مورد مدیتیشن کنید

بعضی روزها، حتی مدیتیشن نمی تواند به طور کامل بلوز را از بین ببرد. و این کاملاً اشکالی ندارد. مهمتر این است که زمانی را برای تمرکز بر سلامت روان خود اختصاص دهید.
برای آشنایی بیشتر با مفاهیم فارکس روی این مقاله کلیک کنید!

پنج نکته در مورد نحوه تجارت در فارکس اگر شاغل هستید

۷ بازديد
تورم باعث افزایش قیمت ها می شود و چک حقوق ماهانه شما به اندازه گذشته افزایش نمی یابد.

به جای کاهش مصرف قهوه باریستا، چرا به فکر راه هایی برای تکمیل درآمد خود نباشید؟ چندین مزرعه جانبی وجود دارد که می توانید بدون فدا کردن خواب زیاد آنها را انتخاب کنید.

به عنوان مثال، تجارت فارکس می تواند درآمد جانبی سالمی را به همراه داشته باشد، اگر تکنیک هایی را برای انجام آن بدانید.

در اینجا پنج نکته وجود دارد که چگونه می توانید به شغل روزانه خود ادامه دهید و برخی از معاملات فارکس را در کنار خود انجام دهید:
بیشتر بدانید:
8 مهارت ضروری معامله گران ارشد فارکس
آن را ساده و متمرکز نگه دارید

پشت هر معامله گر موفق دیگری استراتژی معاملاتی است که آنها به آن سوگند یاد می کنند. دنیای تجارت هرگز از ایده هایی کوتاه نمی آید که کدام استراتژی بیشترین سود را به همراه خواهد داشت.

شما باید یکی را انتخاب کنید که بهترین کار را برای شما دارد. این به معنای تصمیم گیری در مورد برنامه ای است که متناسب با برنامه کاری و تجربه تجارت شما باشد.

این ممکن است بر جفت ارزی که برای معامله انتخاب می کنید تأثیر بگذارد. زمانی که نقدینگی جفت قوی است، می خواهید در دسترس باشید.

همچنین باید استراتژی ساده و کارآمدی را در نظر بگیرید. یک چیز پیچیده ممکن است به این معنی باشد که شما مجبور هستید ساعت‌ها را از کار روزانه یا خواب خود بدزدید تا به معاملات خود بپردازید.
احتیاط

انضباط شخصی را تمرین کنید و احساسات خود را مهار کنید. معامله گران پاره وقت، به ویژه، باید در زمانی که می توانند سود ببرند به جای پیش بینی محموله های بزرگتر که ممکن است هرگز محقق نشود. این برای ارزهای با حرکت سریع بسیار مهم است.
جفت ارزهای متناسب با ساعات کاری خود را شناسایی کنید

معاملات فارکس 24 ساعت شبانه روز و پنج روز هفته انجام می شود. معامله گران می دانند که حجم اوج بهترین زمان برای معامله است زیرا نقدینگی قوی وجود دارد.

شما می خواهید جفت ارزهایی را که در ساعاتی که از شغل معمولی خود رها هستید به اوج خود می رسند، شناسایی کنید.

معمولاً به معامله گران پاره وقت توصیه می شود که ارز ایالات متحده را در برابر ارزهای خارجی مانند ین ژاپن یا یورو معامله کنند. این جفت ارزها حجم معاملات سریع یا بالا را مشاهده می کنند، نقدینگی قوی و فضای بیشتری را برای معامله گران برای فروش یک موقعیت ارائه می دهند که آن را برای معامله گران پاره وقت ایده آل می کند.
احتیاط

هنگامی که با ارزهای بیش فعال معامله می کنید، همه چیز می تواند به سرعت طاقت فرسا شود. استراتژی معاملاتی خود را بر اساس سبک زندگی خود برنامه ریزی کنید، بنابراین نیازی به چسبیدن به صفحه نمایش خود ندارید. چند بار در روز برای بررسی معاملات خود یا تنظیم سفارشات برنامه ریزی کنید. شما می توانید انتخاب کنید که در زمانی که دور هستید یا در دسترس نیستید وارد بازار شده و از آن خارج شوید.
اتوماسیون به شما این امکان را می دهد که بتوانید تجارت کنید

اگر کار تمام وقت شما را مشغول می کند، می توانید با استفاده از یک پلت فرم معاملاتی خودکار، بخشی از کار را کاهش دهید.

امروزه چندین ابزار از این دست در بازار موجود است که طیف وسیعی از عملکردها را ارائه می دهند. برخی قیمت ارز را در زمان واقعی نظارت می کنند، در حالی که برخی دیگر به طور خودکار سفارشات معاملاتی را بر اساس پارامترهای تعیین شده و دستور توقف انجام می دهند.

پلتفرم‌های معاملاتی خودکار نیز می‌توانند به بهبود نظم و انضباط شما کمک کنند، زیرا با محدودیت‌های از پیش تعیین‌شده هدایت می‌شوند.

احتیاط

به خاطر داشته باشید که وقتی یک معامله به طور خودکار سفارش داده می شود، به این معنی نیست که با قیمتی که شما انتظار داشتید پر می شود. این به دلیل نوسانات بازار است.
دستورات توقف ضرر را برای کاهش خطرات ایجاد کنید

کار روزانه شما را مشغول نگه می دارد و همیشه زمانی برای مطالعه بازار و تقویت مهارت های معاملاتی خود ندارید.

این می تواند منجر به اشتباه و ضرر شود. برای کاهش چنین خطراتی، دستورات توقف ضرر ایجاد کنید تا بتوانید با نرخ ارز مشخصی از موقعیت ها خارج شوید.

این یک گام مهم مدیریت ریسک است. این به معامله گران فارکس کمک می کند تا ریسک خود را در هر معامله کاهش دهند و از ضررهای نجومی جلوگیری کنند.

معامله‌گران باتجربه فارکس می‌دانند که اجتناب از ضررهای قابل‌توجه، اگر نه مهم‌تر، به همان اندازه مهم است تا کسب سودهای کلان.

با کوچک نگه داشتن حجم معاملات خود می توانید ضررهای خود را بیشتر مدیریت کنید. پلتفرم های معاملاتی مانند Forex4you یک گزینه حساب Cent را فراهم می کند که به شما امکان می دهد در مقادیر کمتر معامله کنید. این یک راه عالی برای کاهش ضرر و همچنین تجربه یک استراتژی معاملاتی جدید با حداقل ریسک است.
احتیاط

حفظ یک شغل تمام وقت کمک می کند تا زمانی که روز بدی را در بازار معاملات داشته اید، مقداری استرس را از بین ببرید. با این حال، این نباید به این معنی باشد که شما می توانید با سرمایه گذاری خود دست به کار شوید. همیشه فقط با پولی که می توانید از دست بدهید معامله کنید.
تعطیلات آخر هفته برای بهبود تجارت است

در آخر هفته کمی وقت بگذارید تا فعالیت های معاملاتی خود را مرور کنید و راه هایی را که می توانید بهبود بخشید شناسایی کنید.

به دنبال الگوها باشید و در مورد اخبار بازار که می تواند بر ارزهای مورد معامله شما تأثیر بگذارد، مطالعه کنید.

یک ژورنال معاملاتی داشته باشید تا بتوانید تحلیل کنید که استراتژی معاملاتی شما چقدر خوب یا بد عمل می کند. سپس می توانید تغییرات و اصلاحاتی را برای بهبود بازده خود ایجاد کنید.
احتیاط

آنچه را که برای تصمیم گیری در مورد معاملات خود باید بدانید را مشخص کنید. این ممکن است به معنای درک برخی اصول اساسی در مورد اقتصاد و اینکه چگونه تغییرات خاصی می تواند بر تجارت شما تأثیر بگذارد باشد.
برای آشنایی بیشتر با 5 شغل فارکس برای حرفه ای های مالی روی لینک زیر کلیک کنید:
https://www.investopedia.com/articles/forex/11/forex-careers.asp

8 مهارت ضروری معامله گران ارشد فارکس

۸ بازديد
تجارت فارکس می تواند یک کار پر سود یا یک شغل تمام وقت باشد. هر چند همه نمی توانند در آن برتری داشته باشند. این نیاز به مقداری کار و مجموعه مهارت های منحصر به فرد دارد.

در اینجا هشت مهارت اساسی وجود دارد که اکثر معامله گران قدرتمند به صورت مشترک دارند:
بیشتر بدانید:
چهار نکته برای اینکه یک معامله گر موفق فارکس باشید!
1. ذهن تحلیلی زیرک

بازار همه چیز در مورد اعداد است. شما نمی توانید از آنها فرار کنید. پس به عنوان یک معامله گر، باید بتوانید داده ها را به سرعت بخوانید و تجزیه و تحلیل کنید.

ابزارهای خودکار می توانند به تبدیل اعداد به نمودارها و نمودارها کمک کنند. با این حال، برای بررسی این موارد و شناسایی الگوها و روندهای بازار همچنان به مهارت تحلیلی نیاز دارید.

مهارت‌های قوی ریاضی و تحلیلی شما را قادر می‌سازد تا به سرعت جفت ارزهای خود را تجزیه کنید و سود و زیان احتمالی را دریابید. سپس می توانید بهتر تعیین کنید که چقدر می خواهید معامله کنید.

بنابراین، برای اینکه بتوانید مفاهیم مختلف معاملات را درک کنید و استراتژی برنده خود را ترسیم کنید، به ذهنی سالم و تحلیلی نیاز دارید.
سطح بالا

هرچه سریعتر و راحت تر بتوانید داده ها را درک کنید، در تبدیل اعداد به دلار مهارت بیشتری خواهید داشت.
2. ثبت سوابق و داده ها

به منظور آموزش مهارت های تحلیلی خود، به داده ها نیاز دارید، مقدار زیادی از آن.

داده ها باید دقیق، کامل و به درستی بایگانی شوند. این امر مستلزم ثبت دقیق و کوشش تاجر است.

ثبت دقیق تمام فعالیت های تجاری شما برای ایجاد یک نمای کلی از معاملات شما بسیار مهم است. این دیدگاه تاریخی را ارائه می دهد که شما برای تجزیه و تحلیل اثربخشی رویکرد معاملاتی خود نیاز دارید.

داده‌ها می‌توانند به ارائه بینشی کمک کنند که به شما امکان می‌دهد فرصت‌ها و زمینه‌های بازار را شناسایی کنید تا استراتژی خود را برای دست‌آوردهای بهتر بهبود بخشید.
سطح بالا

همه چیز می تواند واقعاً سریع به هم ریخته شود، به خصوص در بازار فارکس پر هزینه. قبل از اینکه نمودار را از دست بدهید، باید از اطلاعات خود مطلع باشید.
3. انضباط، انضباط، انضباط

اگر نظم و انضباط لازم برای پایبندی به آن را نداشته باشید، حتی یک استراتژی معاملاتی خوب نیز هیچ معنایی نخواهد داشت.

این امر به ویژه زمانی مهم است که روز سختی را در بازار معاملات تجربه کنید. نظم و انضباط می تواند به شما کمک کند در میان هرج و مرج در مسیر درست قرار بگیرید.
سطح بالا

نگه داشتن یک ژورنال معاملاتی مسئولیت پذیری را حفظ می کند. این نشان می دهد که آیا شما نظم لازم برای ماندن در برنامه را داشتید یا تحت فشار قرار گرفتید.
4. ثبات و استقامت ذهنی

نوسانات شدید بازار فارکس می تواند استرس زا باشد. این نیاز به استقامت یک دونده ماراتن دارد.

زمانی که احساس کردید همه چیز از کنترل خارج می شود، عقب نشینی کنید. شرم آور نیست که تماس بگیرید و تنها پس از اینکه بتوانید دوباره گروه بندی کنید به بازار بازگردید.
سطح بالا

مدیتیشن می تواند به پاکسازی ذهن شما از حواس پرتی و ایجاد انعطاف پذیری ذهن شما برای تحمل شرایط سخت بازار کمک کند. همچنین اعصاب شما را آرام می کند و به شما کمک می کند متمرکز بمانید.
5. اصول اولیه را بدانید

این کافی است که بگوییم هرگز نباید در بازار فارکس بدون درک اصول اولیه معامله کرد.

تحقیق کنید، بازار را مطالعه کنید و اصطلاحات را رمزگشایی کنید. سپس وقت بگذارید و تمرین کنید.


سطح بالا

هنگامی که درک پایه ای قوی از معاملات فارکس ایجاد کردید، دانش خود را گسترش دهید تا بیش از یک جفت ارز را در بر گیرد.
6. آرام و متمرکز بمانید

این احتمالاً بیانگر واضح است، اما معامله گران فارکس باید خونسردی داشته باشند و حتی زمانی که بازار در حال بی قراری است آرام بمانند.

اجازه دهید احساسات شما مانع شوند و در نهایت تصمیمات عجولانه اتخاذ خواهید کرد که ممکن است ضررهای بزرگتری به همراه داشته باشد.
سطح بالا

برای اطمینان از اینکه احساسات خود را به سطح معاملات نمی آورید، یک سطح ورود و همچنین خروج ایجاد کنید. سپس اجازه دهید اینها شما را راهنمایی کنند تا مبادرت به معامله نکنید.
برای اطلاعات بیشتر درباره 4 مهارت ضروری برای تجارت فارکس روی لینک زیر کلیک کنید:
https://firsthand.co/blogs/in-the-black-vaults-finance-careers-blog/4-essential-skills-necessary-for-forex-trading
7. صبر به شما جایزه می دهد

هنگامی که سطوح ورودی و خروجی را تنظیم کردید، باید صبر کنید تا قیمت به آن سطوح برسد.

صبر داشته باشید تا به برنامه خود پایبند باشید، مهم نیست بازار چقدر بد به نظر می رسد.

هیچ دانش یا تجربه ای نمی تواند حرکت ارزها را با دقت مطلق پیش بینی کند.

شما باید برای هر سناریویی آماده باشید و صبر داشته باشید تا برنامه معاملاتی خود را دنبال کنید.
سطح بالا

سازگار باشد. همیشه برای پیشرفت هدف گذاری کنید. استراتژی معاملاتی خود را ارزیابی کنید و به طور مداوم در صورت لزوم تغییراتی ایجاد کنید. قبل از اینکه بتوانید سیستمی انعطاف پذیر به دست آورید، صبر کلیدی است.
8. هرگز از باور کردن دست نکشید

مهم نیست که بازار چقدر بد یا آشفته به نظر می رسد، مطمئن باشید.

شما زمان و عرق خود را صرف کرده اید تا مهارت معاملاتی خود را افزایش دهید. سپس باید باور داشته باشید که دانش شما به شما کمک می‌کند حتی در متزلزل‌ترین جریان‌های بازار حرکت کنید.

هنگامی که اوضاع سخت می شود، به ناچار احساس می کنید که استراتژی تجاری خود را کنار بگذارید. اینجاست که خودباوری کلیدی است.
سطح بالا

هویت خود را به عنوان یک معامله گر ایجاد کنید و اهداف استراتژی خود را بدانید. روی اهداف شخصی خود تمرکز کنید زیرا تنها شما می توانید تصمیم بگیرید که چقدر ریسک می خواهید بپذیرید.
برای دریافت شیگنال بورس تهران به این صفحه مراجعه کنید!

چهار نکته برای اینکه یک معامله گر موفق فارکس باشید

۸ بازديد

به آن ساعت با طراحی جدید نگاه می کنید اما بودجه کافی برای آن ندارید؟ یا برایتان سخت است که با حقوق محدود خود محتاط بمانید؟

اگر به دنبال افزایش درآمد ماهانه خود با برخی مشکلات جانبی هستید، ممکن است بخواهید تجارت فارکس را در نظر بگیرید.

در معاملات ارزی یا فارکس، شما ارزی را در ازای ارز دیگری خریداری می کنید. البته شما این کار را انجام دهید به این امید که ارزش ارز افزایش یابد.

تجارت فارکس آنقدر محبوب است که بزرگترین بازار مالی جهان است. حجم معاملات روزانه آن در سال 2019 به 6.6 تریلیون دلار رسید، در مقایسه با 5.1 تریلیون دلار در سال 2016. امروز، ارزش بازار جهانی فارکس 2.409 دلار است.

اگر چند قدم ساده را دنبال کنید، ممکن است تجارت فارکس یک سرگرمی سودآور باشد.
بیشتر بدانید:
در مورد فارکس گیج شدید؟ این نکات می‌تواند کمک کند
آنها را بخوانید و درو کنید

مانند هر چیز جدید، ابتدا باید اصول بازارهای فارکس و معاملات را بخوانید و یاد بگیرید.

زبان انگلیسی را درک کنید. دریابید که چگونه باید بازار را ردیابی کنید و روندهای کلیدی را تجزیه و تحلیل کنید.

همچنین مهم است که استراتژی های مختلف تجارت فارکس را مطالعه کنید. بازار دائما در حال تحول است و الگوهای جدیدی می توانند ظاهر شوند.

این بدان معناست که وقتی در معاملات فارکس گام بردارید، بعید است که یک مسیر ثابت برای موفقیت وجود داشته باشد. شما باید همیشه در اطلاعات جدید غوطه ور شوید و آماده باشید تا استراتژی معاملاتی خود را تغییر دهید.

کارشناسان اغلب موارد اساسی مانند نمودارها، نسبت ها و جفت ارزها را به عنوان ضروری برای معامله گران فارکس برجسته می کنند. ابزارهایی در دسترس هستند که می توانند به شما در مدیریت این موارد و نظارت بر بازارهای کلیدی برای تسهیل فعالیت های تجاری شما کمک کنند. اینها شامل نرم افزار ترسیم نمودار و ماشین حساب ها و تقویم های فارکس است.
صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد…

معامله گران حرفه ای موفق فارکس را پیدا کنید و از آنها یاد بگیرید. وبلاگ ها یا پادکست های آنها را در صورت وجود دنبال کنید. برای بهبود مهارت های خود، روی دانش و تجربه آنها فوکوس کنید.
یک طرح بچینید

برای پیروزی در هر ورزش یا بازی، قبل از ورود به زمین به یک استراتژی خوب نیاز دارید. همین امر در مورد معاملات فارکس نیز صادق است.

کور شدن و تصمیم گیری بر اساس انگیزه ممکن است برای شما هزینه داشته باشد. یک طرح معاملاتی بسازید که متناسب با مشخصات سرمایه گذاری و ریسک پذیری شما باشد.

وقتی این کار را کردید، به آن پایبند باشید. نظم و انضباط اغلب به عنوان یک ویژگی کلیدی در معامله گران فارکس ذکر می شود. اگر مدام از آن دور شوید، ترسیم یک استراتژی سنجیده فایده ای ندارد.

حفظ یک ژورنال معاملاتی همچنین به شما این امکان را می دهد که ارزیابی کنید که استراتژی معاملاتی شما چقدر خوب است. سپس می‌توانید هر جا که لازم است برای بهبود بازدهی خود تغییراتی ایجاد کنید.

همانطور که تجربه تجارت خود را افزایش می دهید، از سود و زیان آن درس بگیرید. هرچه تراکنش های بیشتری انجام دهید، دانش بازار شما عمیق تر می شود. برای تجزیه و تحلیل داده ها وقت بگذارید و از بینش ها برای ایجاد یک استراتژی تجاری انعطاف پذیرتر استفاده کنید.
صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد…

توقف ضرر اغلب به عنوان راهی برای محدود کردن ضرر شما توصیه می شود. این مقدار مشخصی را تعیین می کند که در آن معاملات در روز متوقف شود، صرف نظر از عملکرد ارز، بنابراین می توانید خطرات خود را کاهش دهید.
تمرین، تمرین، تمرین

همه ما می دانیم که تمرین باعث عالی می شود. معاملات فارکس نیز تفاوتی ندارد. صرف زمان برای تقویت مهارت های خود به ویژه برای معاملات فارکس، که در آن محیط بازار دائما در حال تغییر است، بسیار مهم است.

به مطالعه الگوها و روندها در صنعت ادامه دهید. این نه تنها دانش شما را افزایش می دهد، بلکه اعتماد به نفس شما را هنگام شروع تجارت افزایش می دهد.

می‌توانید با حساب‌های معاملاتی آزمایشی که به صورت آنلاین در دسترس هستند، کار خود را تقویت کنید. این گزینه ها راهی را برای شما فراهم می کند تا استراتژی معاملاتی خود را آزمایش کنید و شما را از نظر ذهنی برای معامله واقعی آماده کنید.

پلتفرم‌های معاملاتی، در مراحل مختلف، از جمله تازه‌کاران، به معامله‌گران پاسخ می‌دهد. می توانید برای حساب آزمایشی آنها ثبت نام کنید و تجارت فارکس را به صورت رایگان امتحان کنید. این به شما امکان می دهد تجربه عملی را از تجارت در یک بازار زنده بدون نیاز به سرمایه کسب کنید.
صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد…

حساب‌های آزمایشی همچنین به شما امکان می‌دهند به ابزارهای موجود در پلتفرم معاملاتی عادت کنید. به این ترتیب، زمانی که نیاز به واکنش سریع به تغییرات بازار دارید، دست و پا نخواهید کرد.
اهداف دست یافتنی تعیین کنید، از کوچک شروع کنید

همه می خواهند یک شبه میلیونر شوند، اما بعید است که شما در اولین روز معاملات فارکس یک میلیونر شوید.

اهداف واقع بینانه تعیین کنید و از کوچک شروع کنید. شما می توانید حافظه پنهان خود را در حین افزایش تراکنش ها و تجربه معاملات خود ایجاد کنید.

صبر کنید، موارد بیشتری وجود دارد…

از دست دادن آرامش خود در بازاری که می تواند فوراً تغییر کند می تواند آسان باشد. صبور باشید و کنترل داشته باشید تا به تصمیمات معاملاتی صحیح ادامه دهید.
برای اطلاعات بیشتر درباره 9 نکته ای که درباره معامله گران موفق فارکس در سال 2022 نمی دانستید روی لینک زیر کلیک کنید:
https://www.investopedia.com/articles/forex/11/become-successful-forex-trader.asp