بررسی Capitalxtend ; آیا این کلاهبرداری است یا کارگزار خوب فارکس است؟

۳ بازديد
تجارت فارکس یکی از معروف ترین بازارها در طول تاریخ بوده است. به نظر می رسد که امروزه تقاضا برای آن بیشتر شده است و معامله گران زیادی هستند که به دنبال شانس، ابزار و بهترین کارگزاران فارکس برای شروع معاملات فارکس هستند. یکی از کارگزاران محبوب فارکس Capitalxtend است که یک کارگزار CFD نیز هست. این کارگزار محبوب ابزارها و خدمات معاملاتی زیادی را برای معامله گران از سراسر جهان فراهم کرده است.
این بروکر به دلیل شروع تراکنش ها از پیپ صفر، کمیسیون کم و سرعت اجرای سریع معاملات مشهور است. بسیاری از معامله‌گرانی که با این بروکر کار کرده‌اند گزارش داده‌اند که مزایای زیادی به دست آورده‌اند و این بروکر دسترسی به بسیاری از پلتفرم‌های مفید برای معاملات فارکس را فراهم کرده است. این پلتفرم متاتریدر همچنین به معامله گران این امکان را می دهد که به راه حل های زیادی در زمینه معاملات فارکس و راه حل های افتتاح حساب و گزینه های تامین مالی دسترسی داشته باشند.
بیشتر بدانید:
راهنمای مبتدیان برای یادگیری فارکس
اطلاعات بیشتر در مورد این بروکر بزرگ فارکس مانند مقررات آن، مزایا و معایب آن، ابزارهایی که برای مشتریان فراهم می کند و اطلاعات مهم تر از طریق این مقاله داده شده است تا بهتر آن را بشناسید و تصمیم بگیرید که آیا برای شما مناسب است یا خیر. اهداف یا نه
مزایا و معایب Capitalxtend

مانند بسیاری از کارگزاران دیگر، Capitalxtend مزایا و معایب خاص خود را دارد که بهتر است قبل از انتخاب آن به عنوان کارگزار خود برای تجارت آنلاین بدانید. برای شروع با مزایای آن، بهتر است به پلتفرم کاربر پسند متاتریدر 4 که قبلا ذکر شد اشاره کنیم. با چنین ویژگی به معامله گران اجازه می دهد تا راه حل های مشکلات خود را سریعتر بیابند و آنها را بهتر مدیریت کنند. بنابراین، مزیت بعدی این کارگزار فارکس بزرگ، راه حل تجارت کپی است که احساس آرامش را برای معامله گران فراهم می کند.

مجدداً لازم است به ویژگی درخشان دیگر Capitalxtend اشاره کنیم که ارائه انواع حساب ها و گزینه های سرمایه گذاری در دسترس معامله گران است. مزیت قابل توجه دیگر این بروکر خدمات آموزشی است که برای معامله گران ارائه می شود. در این پلتفرم بخش‌های آکادمی وجود دارد که تکنیک‌های معاملات ارزی را به معامله‌گران آموزش می‌دهند. این یک فرصت درخشان برای همه کسانی است که می خواهند دانش خود را در تجارت گسترش دهند.

یکی از فاکتورهای سودمند دیگر Capitalxtend این است که این بروکر دارای پشتیبانی چند زبانه 24 ساعته است. به همین دلیل است که این کارگزار در مقیاس جهانی مشهور است. و در نهایت گستره ابزارهای معاملاتی نقطه قوت دیگر این پلتفرم است. تنها سه نقطه ضعف مهم وجود دارد که ممکن است برای شما بسیار جدی باشد:

     تنظیم نشده است
     مشتری ایالات متحده وجود ندارد
     فقط ارز حساب USD

در پاراگراف های بعدی، اطلاعات بیشتری در مورد برخی از مزایا و معایب این بروکر ارائه شده است که ممکن است برای شما مهم باشد. به یاد داشته باشید که همه این ویژگی ها جایگزین هایی برای معامله گران مختلف هستند. زیرا گاهی اوقات حتی با برخی از معایب این دلال می توان اهداف معامله گران را اتخاذ کرد.

برای بررسی بروکر کپیتال اکستند اینجا کلیک کنید!
انواع مختلف پلتفرم ها

یکی از محبوب ترین پلتفرم های معاملات آنلاین برای تمام معامله گران از سراسر جهان، پلتفرم متاتریدر 4 (MT4) است. شهرتی که این پلتفرم به دست آورده است به دلیل داشتن رابط کاربر پسند و استفاده آسان است. بنابراین، این فرصت را به مبتدیان می دهد تا یک تجربه تجارت یکپارچه داشته باشند. علاوه بر مبتدیان، این پلتفرم برای معامله گران حرفه ای نیز بهترین است. این واقعیت نشان می دهد که این پلتفرم چقدر بی حد و حصر است.

در مجموع بهترین ویژگی های این پلتفرم عبارتند از:

     قیمت بلادرنگ که در ویندوز برای تماشا موجود است
     سرعت سریع نمایش آخرین تغییرات بازارهای معاملاتی
     انواع مختلف نمودارها و نمودارها برای تجزیه و تحلیل معاملات
     طیف گسترده ای از ابزارهای معاملاتی
     معاملات خودکار و مشاوران حرفه ای
     حالت آزمایشی و تستر استراتژی
     بازار MQL برای به اشتراک گذاری ابزار و سیگنال های معاملاتی
     از چندین نمودار و دستگاه پشتیبانی کنید
     پشتیبانی از بیش از 20 زبان
     در دسترس بودن نسخه های مختلف مانند وب، دسکتاپ و موبایل.


ابزارهای معاملاتی

همانطور که قبلا ذکر شد، یکی از مهم ترین حقایق در مورد این کارگزار مالی آنلاین این واقعیت است که پلت فرم MT4 را ارائه می دهد که پر از ابزارهای معاملاتی فارکس زیادی است. این پلت فرم را می توان با ابزارهای اضافی Capitalxtend گسترش داد. برای آشنایی بیشتر با ابزارهای سودمند اضافی این کارگزار، بهتر است به سراغ پاراگراف های زیر بروید.
معاملات کپی

Capitalxtend با ابزارهای معاملاتی کپی خود به شما این امکان را می دهد تا معاملات معامله گران با عملکرد برتر را کپی کنید و آنها را برای موفقیت آنها تجزیه و تحلیل کنید. شما این امکان را دارید که در فهرستی از معامله‌گران جستجو کنید و سیگنال‌هایی را که فکر می‌کنید به هدف شما در معاملات فارکس نزدیک‌تر هستند، کپی کنید. فراموش نکنید که نگاه کردن به نتایج قبلی تراکنش های دیگر معامله گران بهترین راه برای یافتن راه حل برای موفقیت تراکنش های شماست.
اخبار فارکس

Capitalxtend یک وب سایت با بخش خبری در مورد هر آنچه که مربوط به معاملات فارکس است ارائه کرده است. دنیای تجارت ارز مملو از ترفندهایی است که گاهی برای غلبه بر آنها به جدیدترین روش ها و تکنیک ها نیاز است. با مراجعه به اخبار فارکس، می توانید از آخرین تغییرات، ترفندها و راه های کسب سود بیشتر آگاه شوید. همچنین مقالات مفید زیادی وجود دارد که اخیراً منتشر شده است و می توانید راه حل های زیادی را از این مقالات بیاموزید.
تقویم اقتصادی

یکی از ابزارهای شگفت‌انگیز دیگر Capitalxtend، تقویم اقتصادی است که به شما امکان می‌دهد از زمان و تاریخ اخبار محبوبی که در حوزه تجارت فارکس منتشر می‌شوند مطلع شوید. این می تواند یک ابزار تحلیلی مفید برای معاملات ارزی شما باشد. همچنین امکان فیلتر کردن اخبار با تاثیر، پیش بینی، کشور، دسته بندی و موارد دیگر وجود دارد. از این نظر می توانید در زمان بیشتری صرفه جویی کنید و به اخبار دقیقی که به دنبال آن هستید دسترسی داشته باشید.
سپرده و برداشت Capitalxtend

این کارگزار این امکان را به مشتریان خود می دهد تا گزینه های متنوعی در سیستم پرداخت داشته باشند. این عامل یکی از مهم ترین عوامل برای محبوبیت یک بروکر فارکس با پلتفرم و ابزار قدرتمند است. بنابراین، مشتریان این کارگزار می‌توانند در فرآیند پرداخت سریع و مطمئن، از بین سیستم‌های پرداخت متعدد برای برداشت و واریز انتخاب کنند. کارگزار Capitalxtend از روش‌های مختلف پرداخت مانند انتقال بانکی، کارت‌های اعتباری/دبیت، ارزهای دیجیتال و پردازشگرهای پرداخت آنلاین مانند Skrill، Perfect Money و Neteller پشتیبانی می‌کند.
حساب ها و هزینه های Capitalxtend

حساب‌های زیادی در بروکر وجود دارد که به شما امکان می‌دهد بهترین را انتخاب کنید که با شرایط شما مطابقت بیشتری دارد. از این نظر می توانید در تلاش برای رسیدن به اهدافتان احساس آرامش بیشتری داشته باشید. در این قسمت تعدادی از اکانت های این بروکر معرفی می شوند تا شما را در شناخت بهتر این بروکر قدرتمند یاری کند.
استاندارد

حساب استاندارد این بروکر معروف یک اسپرد شناور محکم است که به شما امکان می دهد تجارت خود را با حداقل سپرده 100 دلاری شروع کنید. اهرم دینامیکی آن تا 1:1000 می رسد. این یک حساب مناسب برای USD است و یک حساب مجاز پوشش ریسک است. هیچ کمیسیون پنهانی در این نوع حساب وجود ندارد و به داشتن گزینه های بدون SWAP معروف است. با تمام این ویژگی ها می توانید متوجه شوید که چرا این نوع حساب به عنوان حساب استاندارد نامگذاری شده است.
ECN - بدون کمیسیون

حداقل سپرده برای این نوع حساب در این بروکر 500 دلار است که سپرده گذاری بهتری برای فارکس است و انعطاف پذیری بیشتری می دهد. مانند استاندارد، دارای اسپردهای شناور فشرده است، به دلار موجود است، کمیسیون پنهانی ندارد و گزینه ای بدون SWAP دارد. اجرای این نوع حساب به اجرای فوری و اجرای ECN (Market) تقسیم می شود. دوباره مانند حساب استاندارد، اهرم دینامیک ECN تا 1:1000 می رسد.
ECN – Pro

این نوع اکانت ECN به جز 4 ویژگی تمام ویژگی های قبلی را دارد. اولین تفاوت این نوع ECN حداقل سپرده است که 1000 دلار است که بهترین سپرده برای یک کارگزار فارکس است. مورد بعدی که این اکانت را از آخرین ها متمایز می کند، اسپرد خام شناور است. همچنین کمیسیون و معاملات EA را ثابت کرده است.
پلاتین

قدرتمندترین حساب کارگزار پلاتینیوم است که یک اکانت خام شناور با اهرم پویا تا 1:500 است. حداقل سپرده این نوع حساب 25000 دلار است. کارمزد صفر، سرعت اجرای سبک و معاملات EA از دیگر ویژگی های این حساب است.

انتخاب یکی از آنها کاملا به شما و شرایط شما برای معامله بستگی دارد. بنابراین، اگر می خواهید از این بروکر فارکس استفاده کنید، انواع مختلف حساب ها را مطالعه کنید.
حرف پایانی در مورد Capitalxtend

تقاضا برای معاملات فارکس باعث وجود کارگزاران زیادی شده است. یکی از کارگزاران آنلاین معروف فارکس Capitalxtend است که معاملات انواع مختلف بازاریابی از جمله نفت، فارکس، شاخص، طلا، کالا و ارزهای دیجیتال را ارائه می دهد. مزایا و معایب زیادی دارد که قابل توجه است و به شما کمک می کند تا تصمیم بگیرید که آیا کارگزار مناسبی برای تجارت شما است یا خیر. از این گذشته، با انواع ابزارها و دستگاه های این کارگزار، می توانید تجارت خود را تضمین کنید.
برای بررسی Capitalxtend  کلیک کنید:
https://binaryoptionz.club/en/capitalxtend-review/
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.