راهنمای مبتدیان برای یادگیری فارکس

۴ بازديد
چرا باید فارکس را معامله کنید؟ دلیل ساده این است که شما می توانید درآمد کسب کنید. معاملات فارکس شانس زیادی برای کسب بازدهی قوی از طریق استفاده از اهرم دارد. با این حال، تجارت فارکس بدون ریسک نیست و به حداقل رساندن ریسک برای افزایش سود باید هدف شما باشد. نکات زیادی وجود دارد که می تواند به شما در شروع کار کمک کند. در این مقاله مفید می توانیم برخی از آنها را مورد بحث قرار دهیم. روندهای بلند مدت بازار فارکس را مطالعه کنید. در حالی که همیشه احتمال یک شوک بزرگ در ارزش ارز وجود دارد، در بیشتر موارد، روندهای بلندمدت ثابت هستند. اگر نمی‌خواهید از یک بازار خارج شوید یا خیر، دریابید که روند آن ارز چگونه است و از آن به عنوان راهنما استفاده کنید.
 
قبل از خرید نرم‌افزار معاملاتی فارکس خودکار، مطمئن شوید که نرم‌افزاری متناسب با نیازهای شما تهیه کرده‌اید. نرم افزار برای شما بی فایده است اگر ندانید که برای شما خوب است. به عنوان مثال، سیستم‌هایی وجود دارند که بسیاری از ارزها را پوشش می‌دهند و برخی دیگر که فعالیت‌های دلالی و معاملاتی را پوشش می‌دهند. قبل از خرید نرم افزار در مورد آن تحقیق کنید.
بیشتر بدانید:
لیستی از نکات مفید تجارت فارکس
 
استفاده از اندیکاتورهای بیش از حد در پنجره معاملاتی خود باعث سردرگمی می شود. به جای اضافه کردن 3 اندیکاتور مختلف از نقاط محوری، نوسانگرها، واگرایی تصادفی و غیره، باید روی یک اندیکاتور خاص تمرکز کنید و اینکه چگونه استراتژی معاملاتی فعلی شما را بهبود می بخشد. هنگامی که رویکرد خود را به این شکل درک کردید، می توانید به اضافه کردن شاخص های جدید به جعبه ابزار خود فکر کنید.
 
با شناسایی روندهای کلیدی، بهترین زمان برای تجارت را کشف کنید. برای شناسایی روندهای اصلی، باید بازار فارکس را در مدت زمان طولانی تری مشاهده کنید. یک روز بهتر است، اما چهار ساعت کافی است. با شناسایی روندهای کلیدی، می توانید هوشمندانه تر برای سودهای فارکس بهتر معامله کنید.
 
قبل از انجام معامله، تصمیم بگیرید که چقدر مایلید در معامله ضرر کنید و یک دستور توقف ضرر تنظیم کنید تا آن مقدار را منعکس کند. این نوع برنامه ریزی نه تنها زیان های شما را محدود می کند، بلکه به شما کمک می کند تا کل ضررهای موجود در پرتفوی خود را کنترل کنید تا بتوانید بدون ضرر ویرانگر به تجارت ادامه دهید.
 
چیزی که هر معامله گر فارکس باید بداند اهمیت تعیین اهداف است. دقیقاً مشخص کنید که می خواهید با مبادله به چه چیزی برسید. با اهداف از پیش تعریف شده مشخص، رسیدن به استراتژی که به شما امکان می دهد با موفقیت به اهداف خود برسید، بسیار آسان تر است. یکی از توصیه‌هایی که نمی‌توان در مورد معاملات فارکس به اندازه کافی تاکید کرد، اهمیت صبر است. معاملات فارکس یک بازار کوتاه مدت سریع و غنی نیست. برای حفظ موفقیت طولانی مدت، صبر زیادی از همه معامله گران لازم است.

به استراتژی های خود بچسبید و در نهایت پاداش های خود را دریافت خواهید کرد. اگر با نمودارهای فارکس مشکل دارید زیرا می توانند بسیار پیچیده باشند، ابتدا باید به تجزیه و تحلیل کارگزاران مورد اعتماد خود اعتماد کنید. تجزیه و تحلیل خود را با نمودار مقایسه کنید و سعی کنید درک و قضاوت آنها را درک کنید. زمانی که متوجه شدید که کارگزاران چگونه این کار را انجام می دهند، باید بتوانید خودتان نمودارها را بخوانید.
 
دریابید که چرا تجارت فارکس را انتخاب کردید. آیا به عنوان یک سرگرمی تجارت می کنید؟ فارکس می‌تواند بسیار سرگرم‌کننده باشد، اما اگر می‌خواهید سود داشته باشید، باز هم کار زیادی می‌طلبد. آیا در آن هستید تا حقوق زیادی دریافت کنید؟ صادق بودن با خودتان می تواند به درک بهتری از آنچه باید روی آن تمرکز کنید منجر شود و می تواند منجر به تجربه بسیار موفق معاملات فارکس شود.

نرخ ارز خارجی نرخی است که با آن می توان ارز یک کشور را با ارز کشور دیگر مبادله کرد. می توانید انتظار نوسانات دائمی در نرخ ارز را داشته باشید. با این نوسان، فرصت بسیار خوبی برای کسب درآمد از تفاوت ها وجود دارد. شما همیشه می توانید نرخ تبدیل ارز خارجی را به صورت آنلاین در وب سایت های مختلف پیدا کنید. هنگام معامله در فارکس، تحت تأثیر دستگاه اخبار مالی قرار نگیرید. از آنچه در حال رخ دادن است مطلع باشید، اما به توسعه استراتژی های اثبات شده خود که بر شناسایی روندها و به حداکثر رساندن آنها تمرکز دارد، ادامه دهید. کمتر به "عقل متعارف" توجه کنید و بیشتر به غرایز و روش های تجارت اثبات شده خود توجه کنید.
 
با تجارت فارکس مانند بازی وگاس رفتار نکنید. وقتی مردم به وگاس می روند، اغلب مقدار مشخصی پول می گیرند و برنامه ریزی می کنند تا زمانی که تمام پول خود را از دست بدهند، بازی کنند. با این حال، در معاملات فارکس، بازی این است که پول خود را تا زمانی که ممکن است نگه دارید و امیدوارم آن را رشد دهید. با یک برنامه، هدف و چشم انداز بلند مدت معامله کنید و شانس کسب درآمد خود را افزایش داده اید.
 
ارزهای رایج را مبادله کنید. گزینه های خوب برای یک مبتدی شامل موقعیت های نسبت به دلار آمریکا، یورو، پوند استرلینگ، فرانک سوئیس یا ین است. موقعیت‌های دارای معامله خوب بازار نقدشوندگی بیشتری دارند و خرید و فروش سریع آنها را آسان‌تر می‌کنند. بیرون آمدن از یک موقعیت اندکی معامله شده می تواند دشوار باشد، و شما را مجبور می کند بیشتر از آنچه می خواهید در این وضعیت نگه دارید.
 
هنگام معامله در فارکس، سعی کنید بیش از دو تا سه درصد از کل حساب معاملاتی خود را ریسک نکنید. گاهی اوقات بازار در وضعیت بدی قرار می گیرد و آن زمان هایی است که باید یاد بگیرید تا زنده بمانید. اگر مراقب خود نباشید، تنها پس از 15 معامله می توانید همه چیز را از دست بدهید. و همیشه به یاد داشته باشید که دو معامله‌گر می‌توانند کاری تقریباً یکسان انجام دهند و در درازمدت همچنان در دو طرف مخالف ظاهر شوند.
 
کارگزار فارکس شما عامل مهمی است که باید در نظر بگیرید. باید فردی باشد که بتوانید به او اعتماد کنید و همچنین فردی باشد که شخصیتی مشابه شما داشته باشد. اگر معامله گر محافظه کارتری هستید، نمی خواهید با کسی که خیلی ریسک پذیر است شریک شوید. این فقط می تواند به یک رابطه تجاری بسیار ناموفق ختم شود و به احتمال زیاد برای شما هزینه خواهد داشت.
 
معاملات فارکس احتمال بالایی برای کسب بازدهی قوی از طریق استفاده از اهرم دارد. با این حال، خطرات می تواند بزرگ باشد و تجارت هوشمند مهم است. برخورد با فارکس مانند یک تجارت و رعایت برخی نکات مهم بسیار مهم است. نکات ارائه شده در اینجا باید به شما کمک کند تا شروع خوبی در حرفه تجارت خود داشته باشید.
برای آشنایی با فارکس برای مبتدیان کلیک کنید:
https://www.dailyfx.com/education/beginner

 
تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در رویا بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.